Atsakome į Jūsų klausimus

Atsakome į dažniausiai Jums kylančius klausimus dėl Finbee platformoje taikomų mokesčių.

1. Kas nutiks nutraukiant sutartį, jei savo portfelyje turiu aktyvių paskolų ir kokiu periodiškumu bus išmokamos lėšos?

Jeigu nuspręsite nutraukti naudojimosi Finbee platforma sutartį, nuo sutarties nutraukimo momento nebegalėsite toliau investuoti bei išsimokėti pinigų į banko sąskaitą norimu periodiškumu. Jeigu sutarties nutraukimo metu vis dar turėsite aktyvių paskolų sutarčių, pagal kurias bus gaunamos įmokos ateityje, rekomenduojame iki sutarties nutraukimo turimas paskolas parduoti antrinėje rinkoje. Jeigu vis tik nuspręsite neparduoti turimų paskolų, tačiau nutrauksite naudojimosi sutartį, susikaupusias laisvas lėšas sąskaitoje kartą per ketvirtį pervesime į Jūsų asmeninę banko sąskaitą tol, kol visos turimos paskolos bus pilnai grąžintos arba parduotos antrinėje rinkoje.

2. Ar nutraukęs sutartį galėsiu prisijungti prie savo paskyros?

Taip. Prisijungti ir matyti informaciją galėsite.

3. Ar persigalvojus bus galimybė vėl aktyvinti paskyrą?

Taip. Visada galėsite pakeisti savo sprendimą. Jei persigalvosite ir norėsite atkurti savo Finbee paskyrą susisiekite su mumis el. paštu: [email protected]

4. Norėčiau panaikinti Finbee paskyrą. Kaip tai padaryti?

Jeigu nuspręsite nutraukti naudojimosi Finbee platforma sutartį, parašykite mums el. paštu [email protected].

5. Ar nesutikus su naujomis sąlygomis ir turint aktyvių paskolų savo portfelyje vis tiek bus taikomas 1€ / mėn. mokestis?

Ne. Mokestis nebus taikomas. Tiesiog bus apribota galimybė investuoti į naujas paskolas.

Jeigu kiltų papildomų klausimų lauksime jų el. paštu: [email protected].

Taip pat gali būti įdomu