Pardavimams kritus bene tris kartus, reikėjo keisti strategiją ir pasinaudoti paskola

Man holding up a juicy burger

Kartu su pandemija kaip niekad anksčiau išpopuliarėjusi maisto išvežimo paslauga privertė verslus staigiai prisitaikyti. Tris maitinimo įstaigas valdantis verslininkas pasakoja, kad kardinalus klientų įpročių pasikeitimas paskatino operatyviai imtis naujos strategijos, kurios viena pasekmių, nepaisant karantinų ir apribojimų – investicijos plėtrai ir jau atidarymo laukianti nauja strategiškai apgalvota vieta pavalgyti bei užsisakyti maistą išsinešti.

Verslo paskola padėjo atsitiesti

UAB „Manada“, valdančios Vilniuje įsikūrusius greito maisto restoranus „Burger Street“, bendrasavininkis, virtuvės šefas Linas Peluritis pasakoja, kad jų verslo pradžia nebuvo optimistiškai nuteikianti. Vos įsikūrus viename iš Vilniuje buvusių turgų, reikėjo greitai ieškoti kitos vietos, nes turgus sudegė.

„Laimei, greitai gavome pasiūlymą įsikurti naujoje vietoje, Benedikto turguje, tačiau tam, kad galėtume tinkamai įsirengti naujose patalpose, pinigų neturėjome. Kreipėmės į bankus, susidūrėme su nemenka biurokratija, supratome, kad visa tai labai ilgai užtruks, o mums pinigų reikėjo čia ir dabar. Tuomet kreipėmės į alternatyvius finansuotojus, ir bene po trijų dienų gavome reikiamus pinigus“, – sako L. Peluritis, kuriam tuomet buvo suteikta verslo paskola per sutelktinio finansavimo platformą „Finbee Verslui“.

Verslininkas pasakoja, kad šalyje paskelbus pirmąjį karantiną, kaip ir daugumai maisto sektoriuje veikiančių įmonių, teko susidurti su daugybę neaiškumų ir chaoso. Tuomet pardavimų pajamos krito bene tris kartus, bet jie greitai ėmėsi strategijos maksimaliai perorientuoti pardavimus į maisto išsinešti koncepciją.

Antras karantinas išėjo į naudą

„Pirmą karantiną išgyvenome, po to atėjo vasara, pardavimai vėl po truputį pradėjo kilti. Antro karantino laikotarpiu buvo mažiau baimių. Galiu netgi pasakyti, kad mūsų verslui antras karantinas išėjo į naudą. Pradėjome dar aktyviau bendradarbiauti su maisto pristatymo programėlėmis, savo komunikaciją maksimaliai perorientavome, norėdami perpratinti klientų įprotį lankytis pas mus fiziškai į užsakymo maisto į namus. Dabar galime paliudyti, kad pavyko perpratinti klientus taip, kad net ir panaikinus ar sušvelninus apribojimus lankytis pas mus fiziškai, klientų, kurie įsigyja maistą išsinešti, srautai taip ir negrįžo į priešpandeminį lygį“, – sako verslininkas.

Anot jo, prieš pandemiją maždaug 70 proc. klientų valgydavo viduje, tuo tarpu dabar bene 80 proc. klientų užsako maistą išsinešti.

Verslininkas priduria, kad antro karantino metu spėjo pasinaudoti ir dar viena paskola – reklaminei iškabai įsirengti, o kartu ir apyvartinėms lėšoms užtikrinti.

Matydami toliau augantį poreikį išsinešti maistą restoranus valdantys verslininkai prieš kelias savaites paėmė dar vieną paskolą – įsikurti dar vienoje vietoje Vilniuje.

Review of loan benefits

Paskola padės atidaryti naują ir strategiškai patogią vietą

„Nutarėme įsikurti dar viename taške – maisto halėje Antakalnyje. Tai gera lokacija būtent pristatant maistą į namus, kadangi dažniausiai užsisakius maistą per programėles jį veža maždaug 7 kilometrų atstumu. Antakalnyje bei aplinkiniuose rajonuose, kaip matome, paklausa mūsų maistui didelė, tad norime būti arčiau žmonių“, – sako L. Peluritis ir priduria, kad šiai vietai įrengti pasiskolino 15 000 eurų per „Finbee Verslui“ platformą pagal „Avietės“ programą.

Jis sako, kad strategiškai mąstant į priekį, ir toliau ieškos patalpų, pagal lokaciją labiau orientuotų ir pritaikytų maistui išsinešti. „Svarbu, kad būtų parkingas, ir būtų patogu atsiimti maistą iš anksto užsisakius. Matome, kad visai nebūtina turėti daug staliukų valgyti vietoje“, – įžvalgomis dalinasi pašnekovas.

Plačiau: https://www.vz.lt/smulkusis-verslas/2021/10/27/is-krycio-i-augima-maistas-issinesti-paskola-ir-didele-iskaba

Taip pat gali būti įdomu